HYGO 2.0
A 2010-es évre fejlődni akartunk, mind teljesítményben, mind járműileg. Ehhez nagyon jól jött számos partnerünk segítsége, így sikerült 5 hónap alatt elkészülni az igen egyedi formájú járművel, ami szintén sikerrel szerepelt a 2010-es AHJV-n (első díj, különdíj). Karbon karosszéria, alu alváz, 2x1kW motorteljesítmény, és egy 2kW-os üzemanyagcella dolgozott a csomagtérben.
Dizájn
2009 októberében kezdtük a tervezést, először a külcsínnyel:
Mechanika
A dizájn megszületése után a gépészeti tervezés következett:
Szerelés
Amikor a tervek elkészültek, partnercégekkel elkészíttettük az alvázat, a karosszériát, és indult az összeszerelés:
Versenye előtt
A versenyen
A 2010-es AHJV-n indultunk.
Az eredmény
2011-ben a Micron miatt nem jutott idő a karosszéria fejlesztésére, így az üzemanyagcellát és a motorokat növeltük, immáron 4,4kW teljesítményre.
Megjegyzés
Az üzemanyagcella mozgó laborjaként használtuk ezt a járművet, ezért nagyon komoly, National Instruments alapú adatgyűjtő és vezérlő rendszert építettünk be. A mért adatokat WIFI segítségével a bokszutcában is követni tudtuk. A sofőr ilyen képet látott.
Mi pedig a háttérben ilyet: